بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ساحل کنییالتی یا لارا

ساحل  کنییالتی یا لارا

مقایسه ساحل کنییالتی و لارا

یک سوال متداول که بسیار از ما پرسیده شده است: کدام ساحل را باید در آنتالیا انتخاب کنیم ، ساحل لارا یا ساحل کنیالتی برم؟ هر دو این سواحل در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا واقع شده اند. در اینجا بحث می کنیم که چه چیزی باعث خاص بودن هر یک از این دو ساحل می شود ، بنابراین می توانید مطابق با علاقه خود ساحل مناسب را انتخاب کنید.

ساحل کنییالتی

ساحل کنییالتی از مرکز آنتالیا تا غرب شهر امتداد دارد. این یک ساحل طولانی است که دارای طیف گسترده ای از پارک ها ، کلوپ های ساحلی ، رستوران ها و بارها است.

مهمترین نکته هنگام بررسی ساحل کنییالتی آگاهی از این واقعیت است که این ساحل با سنگریزه است. این بهمراه این واقعیت است که در بعضی مناطق دسترسی به دریا می تواند کمی شیب دار باشد ، توصیه می کنیم برای راحتی کفش یا صندل استخر به همراه داشته باشید.

مزیت اصلی ساحل کنییالتی موقعیت مکانی آن است. موقعیت مرکزی آن باعث شده است که به راحتی در دسترس باشد و فرصت های بسیار خوبی برای ترکیب بازدید شما از ساحل و سایر فعالیت های جالب ایجاد کند.

پارک ساحلی

جدیدترین ساخت و ساز پارک ساحلی در ساحل Konyaalti است که در سال 2019 افتتاح شده است. این هتل دارای کلوپ های ساحلی عالی و سواحل عمومی است. جدا از ساحل ، یک تفرجگاه طولانی وجود دارد که مملو از رستوران ، کافه و تراس است. بعد از یک روز آرام در ساحل ، این مکان به یکی از محبوب ترین نقاط داغ برای گردش و استراحت در شب تبدیل شده است.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

در نزدیکیتان میتوانید آکواریوم آنتالیا ، Aquapark و مرکز خرید Migros را پیدا خواهید کرد . در کل ساحل کنییالتی مکان مناسبی برای ترکیب یک روز در ساحل با فعالیت های دیگر است.

ساحل لارا

ساحل لارا یک ساحل شنی است که از لارا تا Kundu امتداد دارد. اکثر هتل های همه جانبه آنتالیا در امتداد ساحل واقع شده اند که این ساحل را تشکیل می دهد. بنابراین خواهید دید که در بیشتر قسمت ها سواحل اینجا خصوصی هستند و به طور انحصاری برای مهمانان هتل قابل دسترسی است.

همچنین در صورت عدم اقامت در هیچ یک از هتل های این منطقه ، تعدادی کلوپ ساحلی و سواحل عمومی در دسترس هستند. ساحل عمومی بر ترین قسمت غربی ساحل نزدیکتر به مرکز شهرستان واقع شده است. کلوپ های ساحلی کاملاً شبیه به هم هستند و میان وعده ها ، نوشیدنی ها ، شیشه ، آفتاب و چترهای آفتاب را با پرداخت هزینه ارائه می دهند.

مزیت اصلی ساحل لارا این است که یک ساحل شنی است. این مکان را به مکانی مناسب برای ساخت قلعه های ماسه ای برای کودکان تبدیل می کند و شن و ماسه، دسترسی به دریا را در مقایسه با ساحل سنگریزه آسان تر می کند. باشگاه ساحلی مورد علاقه ما لارا اوبا است .

علاوه بر خود ساحل ، کارهای زیادی در مجاورت ساحل لارا وجود ندارد زیرا در حاشیه بیرونی شهر واقع شده است. نزدیکترین مکان با فعالیتهایی مانند خرید ، رستوران و بار، ساحل لارا است که با تاکسی حدود 15 دقیقه راه است.

کدام یک را انتخاب کنم؟

اگر به دنبال یک ساحل شنی هستید ، چاره ای جز رفتن به لارا ندارید. در غیر این صورت ساحل کنییالتی را به دلیل موقعیت برتر و تنوع زیادی که باید در مناطق اطراف انجام دهید ، توصیه می کنیم.

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده